Politica de Returnare


Ramburs

Politica noastra este valabila 30 de zile. Daca au trecut 30 de zile de la achizitionarea dvs., din pacate nu va putem oferi rambursare sau schimbul serviciilor/produselor.

Pentru a fi eligibil pentru o returnare, obiectul dvs. trebuie sa fie neutilizat si in aceeasi conditie ca cea in care l-ati primit. De asemenea, produsul trebuie sa fie in ambalajul original.

Mai multe tipuri de marfuri sunt scutite de restituire. Produsele perisabile, cum ar fi mancare, flori, ziare sau reviste nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptam produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase, lichide sau gaze inflamabile.

Articole suplimentare nereturnabile:

- Carduri cadou de tip voucher

- Produse software descarcabile

- Unele obiecte de sanatate si ingrijire personala

Pentru a finaliza returnarea dvs., avem nevoie de o factura sau o dovada a achizitiei.

Va rugam sa nu trimiteti achizitia inapoi la producator.

Exista anumite situatii in care se acorda numai rambursari partiale (daca este cazul):

- Carti cu semne evidente de utilizare

- CD, DVD, banda VHS, software, joc video, caseta sau inregistrare de vinil care a fost deschisa

- Orice articol care nu se afla in starea initiala, este deteriorat sau are piese lipsa din motive care nu se datoreaza erorii noastre

- Orice articol returnat la mai mult de 30 de zile de la livrare

Rambursari (daca este cazul)

Odata ce returnarea dvs. este primita si inspectata, va vom trimite un e-mail pentru a va anunta ca am primit articolul returnat. Va vom anunta, de asemenea, despre aprobarea sau respingerea restituirii dvs.

Daca sunteti aprobat, atunci rambursarea dvs. va fi procesata si iar suma datorata va fi restituita in cateva zile fie catre metoda initiala de plata fie catre un alt card de credit mentionat de dvs. in momentul cererii de ramburs.

Rambursari intarziate sau lipsa (daca este cazul)

Daca nu ati primit inca o rambursare, verificati mai intai contul dvs. bancar.

Apoi contactati compania dvs. de carduri de credit, poate dura ceva timp pana cand rambursarea dvs. este publicata oficial.

Apoi contactati banca. Adesea, exista o perioada de procesare inainte de a fi inregistrata o rambursare.

Daca ati facut toate acestea si inca nu ati primit rambursarea dvs., va rugam sa ne contactati la adresa buna@abeautyhome.ro.

Articole reduse (daca este cazul)

Doar articolele cu pret intreg pot fi rambursate.

Schimburi (daca este cazul)

Inlocuim articolele numai daca sunt defecte sau deteriorate. Daca aveti nevoie sa-l schimbati pentru acelasi articol, trimiteti-ne un e-mail la buna@abeautyhome.ro si trimiteti-va articolul la: Agress Beauty SRL, Siderurgistilor Nr. 15, Bl. SD10B, parter, camera 7, 800479 Galati GL, Romania.

Cadouri

Daca articolul a fost marcat ca un cadou atunci cand a fost achizitionat si livrat direct la dvs., veti primi un credit cadou pentru valoarea returnarii. Dupa primirea articolului returnat, va va fi trimis un certificat cadou.

Daca articolul nu a fost marcat ca un cadou atunci cand a fost cumparat sau daca cel care a oferit cadoul a cerul livrare la adresa lui pentru a va oferi cadoul mai tarziu, vom trimite o rambursare a cadoului si acea persoana va afla atfel despre returul dvs.

Livrare

Pentru a va returna produsul, trebuie sa trimiteti pachetul la: Agress Beauty SRL, Siderurgistilor Nr. 15, Bl. SD10B, parter, camera 7, 800479 Galati GL, Romania

Veti fi responsabil pentru plata propriilor cheltuieli de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport nu sunt rambursabile. Daca primiti o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.

In functie de locul in care locuiti, timpul necesar produsului dvs. schimbat sa ajunga la dvs. poate varia.

Daca expediati un articol peste 75 USD, ar trebui sa luati in considerare utilizarea unui serviciu de transport cu urmarire sau achizitionarea unei asigurari de transport. Nu va garantam ca vom primi obiectul returnat.